План роботи
школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
на 2014/2015 навчальний рік
Проблема: «Підвищення
професійної компетентності керівника в
умовах Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай О.А., директор
Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Серед
розмаїття видів людської діяльності є один особливий,
який
забезпечує успіх решти.
Це
– управління.
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Перше
заняття.
|
20.10.2014 року
|
|
ШКОЛА ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ
|
||
І.
|
Неформатно
|
|
Мотивація до
заняття.
|
||
ІІ.
|
Авторитетно.
|
|
1.
Школа ХХІ
століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства (Презентація
міжнародного пілотного соціально-педагогічного проекту).
2.
Управління
процесом професійного зростання педагогів у Школі сприяння здоров’ю.
3.
Організація
медико-педагогічного контролю в ШСЗ.
|
||
ІІІ.
|
Практично
(спецкурс «Психологія управління)
|
|
1. Мотивація на
працю. Поняття мотивації та її ролі в управлінні.
2. Ситуація для
аналізу.
3. Оцінка сили
мотивації на досягнення успіху в
діяльності керівника закладу (за методикою Т.Елерса).
|
||
ІV.
|
Відкрито
|
|
Рефлексія. Підведення підсумків заняття.
|
||
Друге заняття
|
16.12.2014 року
|
|
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС І ЗДОРОВ'Я
|
||
І.
|
Неформатно
|
|
Мотивація до
заняття.
|
||
ІІ.
|
Авторитетно.
|
|
1.
Здоров’я
дітей: міфи та реальність
2.
Головні
фактори здоров'явитратності освітнього процесу
3.
Педагогічна
валеологія
|
||
ІІІ.
|
Практично
(спецкурс «Психологія управління)
|
|
1. Теорії
трудової мотивації.
2. Оцінка ступеня
уникнення невдач у діяльності керівника навчального закладу (за методикою
Т.Елерса).
|
||
ІV.
|
Відкрито
|
|
Рефлексія. Підведення підсумків
заняття.
|
||
Третє заняття
|
22.02.2015 року
|
|
ВАЛЕОЛОГІЗАЦІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
|
||
І.
|
Неформатно.
|
|
Мотивація до заняття.
|
||
ІІ.
|
Авторитетно.
|
|
1.
Технології
реального зниження здоров’явитратності у школі.
2.
Щільність і
динаміка навчального заняття.
3.
Роль
педагогів для подолання здоров’явитратності освітнього процесу.
|
||
ІІІ.
|
Практично
(спецкурс «Психологія управління)
|
|
1. Критерії
мотивуючої організації праці керівника навчального закладу.
2. Виявлення
чинників, що негативно впливають на здатність трудитися (методика «Стресори»
|
||
ІV.
|
Відкрито
|
|
Рефлексія. Підведення підсумків заняття.
|
||
Четверте заняття
|
18.04.2015 року
|
|
СУЧАСНИЙ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЛЬНИЙ УРОК
|
||
І.
|
Неформатно.
|
|
Мотивація до заняття.
|
||
ІІ.
|
Авторитетно.
|
|
1.
Сучасний
урок: проектування, реалізація, аналіз.
2.
Показники
ефективності здоров'язберігального уроку.
3.
Хронокарта
діагностики та самооцінки/експертної оцінки підготовки та реалізації проекту
сучасного уроку.
|
||
ІІІ.
|
Практично
(спецкурс «Психологія управління)
|
|
1.
Позитивна оцінка колективу та свого місця в ньому.
2.
Підтримка мотивації задля основної організаційної мети.
3.
Вибір ефективних методів мотивації трудової активності
(тест «Задоволеність роботою»)
|
||
ІV.
|
Відкрито
|
|
Рефлексія. Підведення підсумків заняття.
|
План роботи
школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
на 2013/2014 навчальний рік
Проблема: «Підвищення
професійної компетентності керівника в
умовах створення Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай
О.А., директор Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Серед розмаїття видів людської
діяльності є один особливий,
який забезпечує успіх решти.
Це – управління.
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Перше заняття.
|
20.10.2013 року
|
|
Формування та
розвиток
професійної
компетентності керівника сучасної школи
|
||
1.
|
Неформатно
|
|
Мотивація до заняття.
|
||
2.
|
Авторитетно.
|
|
Професійна компетентність
керівника сучасної школи (виступ-презентація)
|
||
3.
|
Практично
|
|
Управлінська
компетентність директора школи в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського
Результативність
упровадження здоров’язбережувальних технологій навчання в Школі сприяння
здоров’ю
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Ø Здоров’я через освіту. Інформаційне перевантаження
учнів. Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів
Ø Підведення підсумків заняття.
|
||
Друге заняття
|
16.12.2013 року
|
|
Державно-громадське
управління школою
|
||
1.
|
Неформатно
|
|
Мотивація до заняття.
|
||
2.
|
Авторитетно.
|
|
Взаємодія державних і громадських інституцій у розвитку
здорового освітнього середовища
|
||
3.
|
Практично
|
|
Партнерство -
запорука успішного становлення і розвитку здоров’язбережувального освітнього
середовища
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Ø Здоров’я через освіту. Використання
інтернет-технологій: здоров’язберігаючий аспект. Комп’ютер і комп’ютерні
мережі та здоров’я людини
Ø Підведення підсумків заняття. Побутові звички: нешкідливі чи небезпечні?
|
||
Третє заняття
|
22.02.2014 року
|
|
Системний
підхід
до управління
загальноосвітнім навчальним закладом
|
||
1.
|
Неформатно.
|
|
Мотивація до заняття.
|
||
2.
|
Авторитетно.
|
|
Теорія та практика
менеджменту: карта орієнтування в управлінських джунглях
|
||
3.
|
Практично
|
|
Путівник
сучасного керівника
Прийоми
позитивного впливу на підлеглих
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Ø Здоров’я через освіту. Успішний учень через оздоровчий
напрям освіти. Здорове тіло – продукт здорового розуму.
Ø Підведення підсумків заняття.
|
||
Четверте заняття
|
18.04.2014 року
|
|
Мистецтво
керівництва – управлінські перегони
|
||
1.
|
Неформатно.
|
|
Мотивація до заняття.
|
||
2.
|
Авторитетно.
|
|
Управління – це мистецтво
Управлінський цикл керівника Школи сприяння здоров’ю
|
||
3
|
Практично
|
|
Секрети ефективного управління
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Здоров’я через освіту. Навчання здоров’ю як
життєтворчій особистості.
Засоби психологічного тренінгу.
|
ПЛАН
проведення заняття школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
з проблеми «Підвищення професійної компетентності керівника школи
в умовах створення школи сприяння здоров’ю»
Дата проведення:
Місце проведення: Чечеліївська загальноосвітня школа
Керівник : Позивай О.А., директор школи
Тема заняття: Управлінська
компетентність керівника - запорука успішної реалізації методичної проблеми
школи
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
Неформатно
|
||
1.
|
Мотивація до заняття. Супер-команда під назвою «Вулик».
|
Позивай О.А., директор школи
|
Авторитетно
|
||
2.
|
Компетентність сучасного
керівника – важлива передумова модернізації управлінської діяльності:
-
Розвиток мережі Шкіл сприяння
здоров’ю на Україні;
-
Принципи Школи сприяння здоров’ю;
-
Розробка концепції та моделі
Школи сприяння здоров’ю;
-
Що таке Школа сприяння здоров’ю ?
|
Позивай О.А., директор школи
Яротник Л.І., заступник директора ш коли з
навчально-виховної роботи
|
Практично
|
||
3.
|
Тренінгове заняття «Сходинки до майстерності»
|
Філіпенко І.В.. заступник директора школи з виховної
роботи
|
4.
|
Зимова депресія: рятуйся хто
може (поради, підготовлені творчою групою вчителів школи).
|
Позивай О.А., директор школи
|
Відкрито
|
||
5.
|
Підведення підсумків заняття.
Вправа-рефлексія «Урок метелика».
|
Позивай О.А., директор школи
|
План проведення
засідання
школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
Проблема: «Підвищення
професійної компетентності керівника в
умовах Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай О.А., директор
Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Серед
розмаїття видів людської діяльності є один особливий,
який
забезпечує успіх решти.
Це
– управління.
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Перше заняття.
|
22.12.2014 року
|
|
ШКОЛА ЗДОРОВ'Я - ГАШ ХХІ СТОЛІТТЯ
|
||
І.
|
Відкрито
|
|
1.
Мотивація до заняття. Вправа «Свічечка»
2.
Вступне слово «Хочеш кращим світ зробити – з школи
власної почни ти!»
|
||
ІІ.
|
Авторитетно.
|
|
4.
Школа
здоров’я - ГАШ ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного
суспільства (Презентація соціально-педагогічних проектів).
5.
Управління
процесом розвитку у ГАШ - Школі сприяння здоров’ю.
|
||
ІІІ.
|
Практично
(спецкурс «Психологія управління)
|
|
4. Мотивація на
працю. Поняття мотивації та її ролі в управлінні.
5. Ситуація для
аналізу.
6. Оцінка сили
мотивації на досягнення успіху в
діяльності керівника закладу (за методикою Т.Елерса).
|
||
ІV.
|
Неформатно
|
|
1. Фен-шуй на
робочому місці керівника закладу.
2. Як директору
школи стати довгожителем (поради від практика Юрія Шукевича)
3. Рефлексія.
Підведення підсумків заняття. Мої роздуми «На порозі – Новий рік»
|
ПЛАН
проведення заняття школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
з проблеми «Підвищення професійної компетентності керівника школи
в умовах створення школи сприяння здоров’ю»
Дата проведення:
Місце проведення: Чечеліївська загальноосвітня школа
Керівник : Позивай О.А., директор школи
Тема заняття: Здоров’язберігаюча педагогіка та технології її
реалізації
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
Неформатно
|
||
1.
|
Мотивація до заняття. Вправа «Галявина професійного досвіду»
|
Позивай О.А., директор школи
|
Авторитетно
|
||
2.
|
Здоров’язберігаюча педагогіка та технології її реалізації
|
Позивай О.А., директор школи
Яротник Л.І., заступник директора ш коли з
навчально-виховної роботи
|
Практично
|
||
3.
|
Запахи у навчанні та
оздоровленні. Ароматерапія
Вистава гуртка
казкотерапії «Казкова веселка»
|
Позивай О.А., директор школи
Спичка Н.В., керівник гуртка
Філіпенко І.В. заступник директора школи з виховної
роботи
|
4.
|
Здоров’я вчителя (поради, підготовлені творчою групою вчителів школи).
|
Позивай О.А., директор школи
|
Відкрито
|
||
5.
|
Підведення підсумків заняття.
Вправа-рефлексія «Чаша з водою»
|
Позивай О.А., директор школи
|
ПЛАН
проведення заняття школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
з проблеми «Підвищення професійної компетентності керівника школи
в умовах створення школи сприяння здоров’ю»
Дата проведення:
Місце проведення: Чечеліївська загальноосвітня школа
Керівник : Позивай О.А., директор школи
Тема заняття: Здоров’язберігаючі
аспекти сучасного уроку
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
Неформатно
|
||
1.
|
Мотивація до заняття. Вправа для з’ясування очікувань учасників «Чотири
сфери»
|
Позивай О.А., директор школи
|
Авторитетно
|
||
2.
|
Здоров’язберігаючі аспекти сучасного уроку та методи
їх реалізації
|
Позивай О.А., директор школи
Яротник Л.І., заступник директора ш коли з
навчально-виховної роботи
|
Практично
|
||
3.
|
Тренінгове заняття«Для мене
бути здоровим означає…»
|
Філіпенко І.В. заступник директора школи з виховної
роботи
|
4.
|
Секрети довголіття (поради, підготовлені творчою групою вчителів школи).
|
Позивай О.А., директор школи
|
Відкрито
|
||
5.
|
Підведення підсумків заняття.
Вправа-рефлексія «……»
|
Позивай О.А., директор школи
|
Затверджено
на засіданні ради РМК
09 вересня 2011 року
План роботи
школи
управлінської майстерності
директорів та
заступників директорів
на 2011/2012 навчальний рік
Проблема:«Підвищення професійної компетентності керівника в умовах створення Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай
О.А., директор Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Серед розмаїття видів людської діяльності є один
особливий,
який забезпечує успіх решти.
Це – управління.
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Перше заняття.
|
20.10.2011 року
|
|
Лідерство в управлінні закладом
|
||
1.
|
Неформатно
|
|
Мотивація до заняття. Закони лідерства (за книгою Джона Максвела «Закони
роботи в команді»)
|
||
2.
|
Авторитетно. Ігри для управлінців
|
|
Лідерство і керівництво: відчуйте різницю. Управлінська організаційно-психологічна
гра.
|
||
3.
|
Практично
|
|
Імідж керівника. Щоб голос звучав
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Підведення підсумків заняття.
|
||
Друге заняття
|
16.12.2011 року
|
|
Тайм-менеджмент керівника
закладу
|
||
1.
|
Неформатно
|
|
Мотивація до заняття. Закони лідерства (за книгою Джона Максвела «Закони
роботи в команді»)
|
||
2.
|
Авторитетно. Ігри для управлінців
|
|
Управління часом (тайм-менеджмент) – одна з умов
збереження здоров’я керівника навчального закладу. Тренінг особистісного зростання
|
||
3.
|
Практично
|
|
Живімо довго й щасливо (фактори довголіття)
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Підведення підсумків заняття.
|
||
Третє заняття
|
15.02.2012 року
|
|
Управління інноваційними
процесами у закладі
|
||
1.
|
Неформатно.
|
|
Мотивація до заняття. Закони
лідерства (за книгою Джона Максвела «Закони роботи в команді»)
|
||
2.
|
Авторитетно. Ігри для управлінців
|
|
Сонце: місія освіти, або модель освіти ХХІ ст. Організаційно-діяльнісна
гра
|
||
3.
|
Практично
|
|
Піраміда раціонального
харчування. Вплив харчування на розумову працездатність.
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Підведення підсумків заняття.
|
||
Четверте заняття
|
18.04.2012 року
|
|
Конфлікт у закладі і управління
ним
|
||
1.
|
Неформатно.
|
|
Мотивація до заняття. Закони
лідерства (за книгою Джона Максвела «Закони роботи в команді»)
|
||
2.
|
Авторитетно. Ігри для управлінців
|
|
Обережно:конфлікт. Вчимося управляти конфліктами у власному житті та на
роботі.Управлінсько-психологічна
гра
|
План роботи
школи управлінської майстерності
директорів та заступників
директорів
Проблема:«Підвищення професійної компетентності керівника в умовах створення Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай
О.А., директор Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Серед розмаїття видів людської діяльності є один
особливий,
який забезпечує успіх решти.
Це – управління.
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
Третє заняття
|
||
Тайм-менеджмент керівника закладу
|
||
1.
|
Неформатно
|
|
|
Позивай О.А.
Деркач Т.Г.
Охват О.В.
|
|
2.
|
Авторитетно. Ігри для управлінців
|
|
|
Позивай О.А.
Деркач Т.Г.
Позивай О.А.
|
|
3.
|
Практично
|
|
|
Позивай О.А.
|
|
4.
|
Відкрито
|
|
|
Позивай О.А.
|
0 коментарі:
Дописати коментар