Плани проведення занять ШУМу

                                                                                       


План роботи
 школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
на 2014/2015 навчальний рік

Проблема: «Підвищення професійної компетентності керівника  в умовах Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай О.А., директор Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Серед розмаїття видів людської діяльності є один особливий,
який забезпечує успіх решти.
Це – управління.

№ з/п
Зміст роботи
Дата
Перше заняття.
20.10.2014 року
ШКОЛА ЗДОРОВ'Я ХХІ СТОЛІТТЯ
І.
Неформатно
Мотивація до заняття.
ІІ.
Авторитетно.
1.      Школа ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства (Презентація міжнародного пілотного соціально-педагогічного проекту).
2.      Управління процесом професійного зростання педагогів у Школі сприяння здоров’ю.
3.      Організація медико-педагогічного контролю в ШСЗ.
ІІІ.
Практично (спецкурс «Психологія управління)
1.      Мотивація на працю. Поняття мотивації та її ролі в управлінні.
2.      Ситуація для аналізу.
3.      Оцінка сили мотивації  на досягнення успіху в діяльності керівника закладу (за методикою Т.Елерса).
ІV.
Відкрито
Рефлексія. Підведення підсумків заняття.

Друге заняття
16.12.2014 року
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС І ЗДОРОВ'Я
І.
Неформатно
Мотивація до заняття.
ІІ.
Авторитетно.
1.      Здоров’я дітей: міфи та реальність
2.      Головні фактори здоров'явитратності освітнього процесу
3.      Педагогічна валеологія
ІІІ.
Практично (спецкурс «Психологія управління)
1.      Теорії трудової мотивації.
2.      Оцінка ступеня уникнення невдач у діяльності керівника навчального закладу (за методикою Т.Елерса).
ІV.
Відкрито
Рефлексія. Підведення підсумків заняття.

Третє заняття     
22.02.2015 року
ВАЛЕОЛОГІЗАЦІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
І.
Неформатно.
Мотивація до заняття.
ІІ.
Авторитетно.
1.      Технології реального зниження здоров’явитратності у школі.
2.      Щільність і динаміка навчального заняття.
3.      Роль педагогів для подолання здоров’явитратності освітнього процесу.
ІІІ.
Практично (спецкурс «Психологія управління)
1.      Критерії мотивуючої організації праці керівника навчального закладу.
2.      Виявлення чинників, що негативно впливають на здатність трудитися (методика «Стресори»

ІV.
Відкрито
Рефлексія. Підведення підсумків заняття.

Четверте заняття 
18.04.2015 року
СУЧАСНИЙ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЛЬНИЙ УРОК
І.
Неформатно.
Мотивація до заняття.
ІІ.
Авторитетно.
1.      Сучасний урок: проектування, реалізація, аналіз.
2.      Показники ефективності здоров'язберігального уроку.
3.      Хронокарта діагностики та самооцінки/експертної оцінки підготовки та реалізації проекту сучасного уроку.
ІІІ.
Практично (спецкурс «Психологія управління)
1.      Позитивна оцінка колективу та свого місця в ньому.
2.      Підтримка мотивації задля основної організаційної мети.
3.      Вибір ефективних методів мотивації трудової активності (тест «Задоволеність роботою»)
ІV.
Відкрито
Рефлексія. Підведення підсумків заняття.






План роботи
 школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
на 2013/2014 навчальний рік

Проблема: «Підвищення професійної компетентності керівника  в умовах створення Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай О.А., директор Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Серед розмаїття видів людської діяльності є один особливий,
який забезпечує успіх решти.
Це – управління.

№ з/п
Зміст роботи
Дата
Перше заняття.
20.10.2013 року
Формування та розвиток
професійної компетентності керівника сучасної школи

1.
Неформатно
Мотивація до заняття.
2.
Авторитетно.
Професійна компетентність керівника сучасної школи (виступ-презентація)

3.
Практично
Управлінська компетентність директора школи в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського
Результативність упровадження здоров’язбережувальних технологій навчання в Школі сприяння здоров’ю

4.
Відкрито
Ø  Здоров’я через освіту. Інформаційне перевантаження учнів. Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів
Ø  Підведення підсумків заняття.

Друге заняття
16.12.2013 року
Державно-громадське управління школою

1.
Неформатно
Мотивація до заняття.
2.
Авторитетно.
Взаємодія державних і громадських інституцій у розвитку здорового освітнього середовища

3.
Практично
Партнерство - запорука успішного становлення і розвитку здоров’язбережувального освітнього середовища

4.
Відкрито
Ø  Здоров’я через освіту. Використання інтернет-технологій: здоров’язберігаючий аспект. Комп’ютер і комп’ютерні мережі та здоров’я людини
Ø  Підведення підсумків заняття. Побутові звички: нешкідливі чи небезпечні?

Третє заняття     
22.02.2014 року
Системний підхід
до управління загальноосвітнім навчальним закладом

1.
Неформатно.
Мотивація до заняття.
2.
Авторитетно.
Теорія та практика менеджменту: карта орієнтування в управлінських джунглях
3.

Практично
Путівник сучасного керівника
Прийоми позитивного впливу на підлеглих
4.
Відкрито
Ø  Здоров’я через освіту. Успішний учень через оздоровчий напрям освіти. Здорове тіло – продукт здорового розуму.
Ø  Підведення підсумків заняття.
Четверте заняття 
18.04.2014 року
Мистецтво керівництва – управлінські перегони

1.

Неформатно.
Мотивація до заняття.
2.
Авторитетно.
Управління – це мистецтво
Управлінський цикл керівника Школи сприяння здоров’ю
3
Практично
Секрети ефективного управління
4.
Відкрито
Здоров’я через освіту. Навчання здоров’ю як життєтворчій особистості.
Засоби психологічного тренінгу.





ПЛАН
проведення заняття школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
з проблеми «Підвищення професійної компетентності керівника школи
в умовах створення школи сприяння здоров’ю»


Дата проведення:
Місце проведення: Чечеліївська загальноосвітня школа
Керівник : Позивай О.А., директор школи
Тема заняття: Управлінська компетентність керівника - запорука успішної реалізації методичної проблеми школи

з/п
Зміст роботи
Відповідальні
Неформатно
1.
Мотивація до заняття. Супер-команда під назвою «Вулик».
Позивай О.А., директор школи
Авторитетно
2.
Компетентність сучасного керівника – важлива передумова модернізації управлінської діяльності:
-          Розвиток мережі Шкіл сприяння здоров’ю на Україні;

-          Принципи  Школи сприяння здоров’ю;
-          Розробка концепції та моделі Школи сприяння здоров’ю;
-          Що таке  Школа сприяння здоров’ю ?

Позивай О.А., директор школи
Яротник Л.І., заступник директора ш коли з навчально-виховної роботи
Практично
3.
Тренінгове заняття «Сходинки до майстерності»  
Філіпенко І.В.. заступник директора школи з виховної роботи
4.
Зимова депресія: рятуйся хто може (поради, підготовлені творчою групою вчителів школи).

Позивай О.А., директор школи
Відкрито
5.
Підведення підсумків заняття. Вправа-рефлексія «Урок метелика».

Позивай О.А., директор школи




План проведення засідання
 школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів

Проблема: «Підвищення професійної компетентності керівника  в умовах Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай О.А., директор Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Серед розмаїття видів людської діяльності є один особливий,
який забезпечує успіх решти.
Це – управління.

№ з/п
Зміст роботи
Дата
Перше заняття.
22.12.2014 року
ШКОЛА ЗДОРОВ'Я - ГАШ ХХІ СТОЛІТТЯ
І.
Відкрито
1.      Мотивація до заняття. Вправа «Свічечка»
2.      Вступне слово «Хочеш кращим світ зробити – з школи власної почни ти!»

ІІ.
Авторитетно.
4.      Школа здоров’я - ГАШ ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства (Презентація соціально-педагогічних проектів).
5.      Управління процесом розвитку у ГАШ - Школі сприяння здоров’ю.

ІІІ.
Практично (спецкурс «Психологія управління)
4.      Мотивація на працю. Поняття мотивації та її ролі в управлінні.
5.      Ситуація для аналізу.
6.      Оцінка сили мотивації  на досягнення успіху в діяльності керівника закладу (за методикою Т.Елерса).
ІV.
Неформатно
1.      Фен-шуй на робочому місці керівника закладу.
2.      Як директору школи стати довгожителем (поради від практика Юрія Шукевича)
3.      Рефлексія. Підведення підсумків заняття. Мої роздуми «На порозі – Новий рік»



ПЛАН
проведення заняття школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
з проблеми «Підвищення професійної компетентності керівника школи
в умовах створення школи сприяння здоров’ю»


Дата проведення:
Місце проведення: Чечеліївська загальноосвітня школа
Керівник : Позивай О.А., директор школи
Тема заняття: Здоров’язберігаюча педагогіка та технології її реалізації

з/п
Зміст роботи
Відповідальні
Неформатно
1.
Мотивація до заняття. Вправа «Галявина професійного досвіду»
Позивай О.А., директор школи
Авторитетно
2.
Здоров’язберігаюча педагогіка та технології  її реалізації
  • Загальне уявлення про здоров’язберігаючі освітні технології
  • Поняття «Здоров’язберігаючі технології» та їх класифікації
  • Систематика та взаємозв’язок здоров’язберігаючих технологій
  • Принципи здоров’язберігаючої педагогіки


Позивай О.А., директор школи
Яротник Л.І., заступник директора ш коли з навчально-виховної роботи
Практично
3.
Запахи у навчанні та оздоровленні. Ароматерапія

Вистава гуртка казкотерапії  «Казкова веселка»


Позивай О.А., директор школи
Спичка Н.В., керівник гуртка
Філіпенко І.В. заступник директора школи з виховної роботи
4.
Здоров’я вчителя (поради, підготовлені творчою групою вчителів школи).

Позивай О.А., директор школи
Відкрито
5.
Підведення підсумків заняття. Вправа-рефлексія «Чаша з водою»

Позивай О.А., директор школи






ПЛАН
проведення заняття школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
з проблеми «Підвищення професійної компетентності керівника школи
в умовах створення школи сприяння здоров’ю»


Дата проведення:
Місце проведення: Чечеліївська загальноосвітня школа
Керівник : Позивай О.А., директор школи
Тема заняття: Здоров’язберігаючі аспекти сучасного уроку

з/п
Зміст роботи
Відповідальні
Неформатно
1.
Мотивація до заняття. Вправа для з’ясування очікувань учасників «Чотири сфери»
Позивай О.А., директор школи
Авторитетно

2.

Здоров’язберігаючі аспекти сучасного уроку та методи їх реалізації
  • Загальне уявлення про здоров’язберігаючі


Позивай О.А., директор школи
Яротник Л.І., заступник директора ш коли з навчально-виховної роботи
Практично
3.
Тренінгове заняття«Для мене бути здоровим означає…»
Філіпенко І.В. заступник директора школи з виховної роботи
4.
Секрети довголіття (поради, підготовлені творчою групою вчителів школи).

Позивай О.А., директор школи
Відкрито
5.
Підведення підсумків заняття. Вправа-рефлексія «……»

Позивай О.А., директор школи




                                                                                Затверджено
                                                                                                        на засіданні ради РМК                                                                                                                                                                   
  09 вересня 2011 року

План роботи
 школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів
на 2011/2012 навчальний рік

Проблема:«Підвищення професійної компетентності керівника  в умовах створення Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай О.А., директор Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Серед розмаїття видів людської діяльності є один особливий,
який забезпечує успіх решти.
Це – управління.

№ з/п
Зміст роботи
Дата
Перше заняття.
20.10.2011 року
Лідерство в управлінні закладом
1.
Неформатно
Мотивація до заняття. Закони лідерства (за книгою Джона Максвела «Закони роботи в команді»)
2.
Авторитетно. Ігри для управлінців
Лідерство і керівництво: відчуйте різницю. Управлінська організаційно-психологічна гра.
3.
Практично
Імідж керівника. Щоб голос звучав
4.
Відкрито
Підведення підсумків заняття.
Друге заняття
16.12.2011 року
Тайм-менеджмент керівника закладу
1.
Неформатно
Мотивація до заняття. Закони лідерства (за книгою Джона Максвела «Закони роботи в команді»)
2.
Авторитетно. Ігри для управлінців
Управління часом (тайм-менеджмент) – одна з умов збереження здоров’я керівника навчального закладу. Тренінг особистісного зростання
3.
Практично
Живімо довго й щасливо (фактори довголіття)
4.
Відкрито
Підведення підсумків заняття.
Третє заняття     
15.02.2012 року
Управління інноваційними процесами у закладі
1.
Неформатно.
Мотивація до заняття. Закони лідерства (за книгою Джона Максвела «Закони роботи в команді»)
2.
Авторитетно. Ігри для управлінців
Сонце: місія освіти, або модель освіти ХХІ ст. Організаційно-діяльнісна гра
3.

Практично
Піраміда раціонального харчування. Вплив харчування на розумову працездатність. 
4.
Відкрито
Підведення підсумків заняття.
Четверте заняття 
18.04.2012 року
Конфлікт у закладі і управління ним
1.

Неформатно.
Мотивація до заняття. Закони лідерства (за книгою Джона Максвела «Закони роботи в команді»)
2.
Авторитетно. Ігри для управлінців
Обережно:конфлікт. Вчимося управляти конфліктами у власному житті та на роботі.Управлінсько-психологічна гра


План роботи
 школи управлінської майстерності
директорів та заступників директорів

Проблема:«Підвищення професійної компетентності керівника  в умовах створення Школи сприяння здоров’ю».

Керівник: Позивай О.А., директор Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Серед розмаїття видів людської діяльності є один особливий,
який забезпечує успіх решти.
Це – управління.

№ з/п
Зміст роботи
Відповідальні
Третє заняття
Тайм-менеджмент керівника закладу
1.
Неформатно

  • Мотивація до заняття.
  • Айсбрейкер «Хто Ви ?»
  • Запрошує шкільний «Майданс».


Позивай О.А.
Деркач Т.Г.
Охват О.В.
2.
Авторитетно. Ігри для управлінців

  • Міні-лекція «Час керівника. Основні принципи раціонального використання часу керівника»
  • Експрес-діагностика відчуття часу слухачами ШУМу.
  • Уміння управляти часом (тайм-менеджмент) – одна з умов збереження здоров’я керівника навчального закладу. Тренінг особистісного зростання


Позивай О.А.



Деркач Т.Г.

Позивай О.А.
3.
Практично

  • Техніки економії часу
  • Використання енергетичних та біологічних ритмів дерев для корекції енергетичного і фізичного станів людини


Позивай О.А.
4.
Відкрито

  • Вправа «Повітряні кульки»
  • Підведення підсумків заняття


Позивай О.А.



0 коментарі:

Дописати коментар

 
 
Blogger Templates